TAPFIN voor vijfde jaar op rij verkozen tot internationaal MSP-leider

Voor het vijfde jaar op rij is TAPFIN, Managed Service Provider (MSP) van ManpowerGroup Solutions, door Everest Group uitgeroepen tot Global Leader in Managed Service Provider. TAPFIN won de prijs vanwege haar uitgebreide aanbod aan hr-diensten en -strategieën.

De leden van de jury prezen TAPFIN om haar vermogen voor het opstellen van uitgebreide hr-strategieën met behulp van voorspellende datamodellen. Daarnaast waren ze zeer te spreken over de verscheidenheid aan HR-diensten en de mogelijkheid om MSP-oplossingen te leveren in meerdere geografische regio’s. Arkadev Basak, Vice President bij Everest Group stelt in het rapport: “TAPFIN beschikt over de kennis en kunde om activiteiten op zowel regionaal als internationaal niveau te ondersteunen. Het bedrijf heeft zo haar mondiale voetafdruk weten te vergroten, zonder lokale invloed te verliezen. Opdrachtgevers noemen de op partnerschap gerichte aanpak en het reactievermogen van TAPFIN als de sterkste punten.”

We zijn erg trots dat de datagedreven visie en strategie van ManpowerGroup door Everest Group wordt erkend. Meer informatie over TAPFIN en haar Managed Services Programma’s vind je hier.