André Secrest benoemd tot Country Manager ManpowerGroup Nederland

Country Leader ManpowerGroup Nederland

Diemen, Nederland, 14 december 2023/PRNewsroom/ -- ManpowerGroup heeft André Secrest benoemd als Country Manager van Nederland, met ingang van 13 december. Secrest zal toezicht houden op alle merken en diensten van ManpowerGroup – Manpower, Experis en Talent Solutions.

Secrest, die de functie van Financieel Directeur van Nederland heeft bekleed gedurende het afgelopen jaar, volgt Mark Cahill op, die twee jaar lang als interim Country Manager van ManpowerGroup Nederland heeft gefunctioneerd naast zijn rol als Country Manager van het Verenigd Koninkrijk.

"André's expertise van de markt en ervaring in het bevorderen van onze groeistrategie zijn van groot belang. Het komende jaar versnellen we onze bedrijfstransformatie om van nog meer toegevoegde waarde te zijn voor onze kandidaten en klanten." zei Riccardo Barberis, President van de Noord-Europese Regio van ManpowerGroup. "Ik heb er alle vertrouwen in dat hij voortbouwt op het sterke fundament dat Mark en zijn leiderschapsteam hebben gelegd, zodat we nog meer kandidaten kunnen begeleiden naar betekenisvol werk en werkgevers kunnen koppelen aan getalenteerd personeel."

Met de overgang van Secrest zal Jos Milissen, de huidige financieel directeur van ManpowerGroup België, de tijdelijke rol van financieel directeur voor Nederland op zich nemen.

"Dit is een spannende tijd voor ManpowerGroup in Nederland. De groene transitie en de versnelling van digitalisering hebben een grote impact op de vaardigheden die mensen zich nu eigen moeten maken. Daarvoor is het nodig om de manier waarop we werken te transformeren. Onze propositie voor werkzoekenden, werknemers en werkgevers is nog nooit zo relevant geweest. Ik kijk ernaar uit om ons getalenteerde team te leiden terwijl we de volgende fase van onze groei ingaan."

André Secrest

BRON ManpowerGroup

Monique Visser, +31 (0)6 8105 8180, [email protected]

OVER MANPOWERGROUP

ManpowerGroup® (NYSE: MAN), wereldwijd toonaangevend bedrijf voor personeelsoplossingen, helpt organisaties te transformeren in een snel veranderende arbeidsmarkt door talent te vinden, beoordelen en te ontwikkelen. We bieden continu innovatieve oplossingen voor honderdduizenden organisaties, waarmee we in geschoold talent kunnen voorzien en tegelijkertijd zingevend en duurzame werkgelegenheid vinden voor miljoenen mensen binnen een breed scala aan industrieën en vaardigheden. Onze deskundige merkenfamilie – Manpower, Experis en Talent Solutions – creëert aanzienlijke waarde voor kandidaten en klanten in meer dan 70 landen en gebieden en doet dit al 75 jaar. We worden consequent erkend vanwege onze diversiteit en als de beste werkplek voor vrouwen en mensen met een beperking, waarbij diversiteit, inclusie en gelijkheid hoog in het vaandel staan. In 2023 werd ManpowerGroup voor de 14e keer op rij uitgeroepen tot een van de meest ethische bedrijven ter wereld. Dit alles draagt bij aan onze positie als voorkeursmerk voor veelgevraagd talent.