Vertrouwen must voor employer branding

Vertrouwen must voor employer branding

De arbeidsmarkt trekt weer aan en de komende jaren wordt een ‘war on talent’ verwacht. Voor werkgevers is het belangrijker dan ooit dat zij zich onderscheiden en sterk neerzetten in de markt. Goede Employer Branding helpt hierbij. Het zorgt voor een positief imago en trekt daarmee het juiste talent aan.

Een onderdeel van en een middel voor Employer Branding is een aantrekkelijk Employer Value Proposition (EVP). Een EVP bestaat uit alle elementen die een organisatie levert aan medewerkers in ruil voor hun bijdragen aan de organisatie. Denk daarbij aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Goede voorwaarden en afspraken zorgen voor een goede basis en scheppen vertrouwen. Het zorgt voor tevreden en trotse werknemers. En dat zijn de beste ambassadeurs voor een organisatie! Vertrouwen is dus onlosmakelijk verbonden met employer branding. En juist op het gebied van vertrouwen is er een wereld te winnen!

In onze whitepaper Trust gaan we dieper in op het krijgen en houden van vertrouwen en Employer Branding.

Bijvoorbeeld: hoe maak je van een monoloog een dialoog? En hoe gaan andere bedrijven, zoals Netflix, om met Employer Branding bepalende onderwerpen zoals social media? Ook delen we handige, concrete tips en tricks voor werkgevers om zich positief te onderscheiden op de arbeidsmarkt.

Lees meer in de whitepaper Trust.