ManpowerGroup sponsor van de vrijwilligers tijdens ek hockey 2017

EK Hockey 1

Het kan je niet zijn ontgaan dat het EK in Nederland van start is gegaan en dat is niet in de laatste plaats door onszelf, door het werk van ManpowerGroup. Tien dagen tophockey in een fantastische ambiance, waar de beleving van hockey groots in de belangstelling staat.

De wedstrijden moeten gewonnen worden door onze internationals, maar het succes van het toernooi wordt ook mede bepaald door hoe het toernooi is georganiseerd en daar leveren wij, met 230 vrijwilligers die er zijn, een belangrijke bijdrage.

ManpowerGroup biedt oplossingen op het gebied van workforceplanning en complexe HR-oplossingen. Handelend naar onze kernwaarden We care for people, we share our knowledge and dare to innovate is ManpowerGroup Nederland trotse hoofdsponsor van de vrijwilligers. Vanuit deze rol zijn wij verantwoordelijk voor het screenen, ontwikkelen en begeleiden van de vrijwilligers. De komende dagen zijn we er voor de vrijwilligers, mensen die elke dag keihard werken om het EK soepel, feestelijk en succesvol te laten verlopen. Ook zetten we iedere dag een vrijwilliger extra in het zonnetje als vrijwilliger van de dag!