JINC en ManpowerGroup organiseren festival over toekomst HR

Iedereen heeft het erover: de banen van nu verdwijnen en niemand weet zeker wat ervoor in de plaats komt. Hebben we binnenkort robots als collega’s? En hoe krijgen we Generatie Z aan boord?

Deze vragen gaan over later, maar ManpowerGroup en non-profitorganisatie JINC vinden dat het de hoogste tijd is om naar antwoorden te gaan zoeken. Daarom organiseren we op 15 maart Tech Touch Talent, het eerste HR-festival van Nederland. De centrale vragen: wat kunnen directeuren of HR-(eind)beslissers doen om zich voor te bereiden op de toekomst en hoe kan het perspectief van jongeren hierbij helpen?

Tijdens het festival zullen acht keynote speakers de genodigden uitdagen om op een nieuwe manier naar de toekomst te kijken. De deelnemers maken zelf de keuze welke sessies ze volgen. Daarbij hoeven ze niet alleen te luisteren; ze kunnen ook in gesprek gaan met jongeren, een open discussie voeren met experts en hun eigen toekomstbestendigheid testen.

Het festival is bedoeld voor iedereen die binnen zijn organisatie (eind)verantwoordelijk is voor het HR-beleid of maatschappelijke verantwoord ondernemen. De keynote speakers zijn Corinne Vigreux (TomTom), Ralph Knegtmans (De Vroedt & Thierry), professor Sandjai Bhulai (VU), Pieter Paul van Oerle (Accenture/The Next Web), Sarah Peiker (ManpowerGroup), Maarten van Beek (ING), Aimee van Wynsberghe (TU Delft) en Kees Klomp (bedrijfsadviseur).